24 mei Vrije dag - Reisverslag uit An Hội, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu 24 mei Vrije dag - Reisverslag uit An Hội, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu

24 mei Vrije dag

Door: Lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

24 Mei 2015 | Vietnam, An Hội

Ik kon mee naar een excursie naar iets "ouds",  maar had het eigenlijk wel gehad. Een rustdag extra is ook wel lekker.  Dus smorgens nog maar eens een massage van anderhalf uur, uitgelopen naar 7 kwartier,  had ze buik en borst vergeten kreeg ik er weer een kwartier bij... Al met al 2 uren binnen geweest.  Heerlijk. Lekker daarna wat slapen, blog verder aanvullen en daarna,  met Roeland en Jolijn, de taxi gepakt naar het strand. Mathieu was er al. Lekker op de stretcher gelegen, biertje erbij en gelegen tot na zonsondergang. Daarna wat gegeten op een terras waar een soort vliegende kakkerlak voornamelijk Jolijn lastig viel.  Dan maar een sorbet op een ander terras. Nog een biertje met coole muziek in de Q-bar en weer naar de kamer, koffer pakken voor de vlucht naar Ho Chi Minh city,  morgenvroeg om 6uur opstaan....

  • 24 Mei 2015 - 19:19

    Diny:

    Lambert misschien ben ik nu beter op tijd. De andere dagen was ik zo ie zo te laat. Maar nu ook nog , denk ik!!!!!watverstandig om een rustdag te pakken!!lambert is het nog zo warm??? Geniet maar volop en ik denk als je thuis bent , dan komt de vermoeidheid er uit , denk ik!!! Lambert groetjes daar en tot een andere keer maar weer!! Lieve groetjes, ma xxxx

  • 24 Mei 2015 - 20:57

    Marja:

    Zo, verstandig, een relax dagje. Nog 8 nachtjes, ik tel ze af. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 07 Maart 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 6387

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 01 Juni 2015

Mijn 2015 reis

01 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

Bijkomen bij familie

15 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Alleen op reis voor langere periode

02 Mei 2012 - 22 Mei 2012

Cultuur

01 Mei 2006 - 21 Juni 2006

Duiken

02 Maart 1992 - 18 Maart 1992

Aruba

Landen bezocht: