27 mei Floating Market Can Tho - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu 27 mei Floating Market Can Tho - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu

27 mei Floating Market Can Tho

Door: Lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

27 Mei 2015 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Om 0720uur aangelopen naar aanlegplaats van de boot om naar de Floating Market te gaan.  Vandaag weer naar Ho Chi Minh city. We rijden 2,5 uur naar lunch en toiletstop en maken van een groepsfoto. Na Floating Market gebitje gehaald, was gelijmd.  Tijdens de lunch weer kapot gegaan,  Godver... En ik heb nog ca 4 dagen...Geen gezicht,  maar tis niet anders,  niet te veel lachen dus.

In Ho Chi Minh city het oorlogsmuseum bezocht en fotostop bij het Herenigingspaleis (1975) in de stromende regen. Daarna nog gestopt bij historische postkantoor en kathedraal.  Vervolgens naar het hotel in Ho Chi Minh City waar we twee dagen terug ook zaten.

Verfrissen op de kamer, even chillen, bloggen, appen en om half 8 met addy, marijke, thea, cor, eelco en fred gaan eten bij de Japanner. Was heerlijk! Laatste avond in Ho Chi Minh city, morgenvroeg om 9 uur vertrek naar Phan Thiet aan de kust voor drie dagen strand en massage.

• 27 Mei 2015 - 13:17

Diny:

Hoi die Lambert! Dan heb je nu wel echt pech, met je gebitje !!!echt balen !!!
    Als je nog maar lekker kan eten, want dat is toch heel voornaam!??
    Ik hoop dat je laatste dagen , daar , heel gezellig mogen verlopen!
    Geniet nog maar met volle teugen!!
    Héél veel lieve groetjes en bedankt voor het hele verslag, waar je ons zo geweldig van op de hoogte hebt gehouden. Tot gauw weer !!!
    Groetjes, ma .

• 28 Mei 2015 - 17:00

Marja:

Foto`s zien er goed uit! Lekkerrrrr Japans eten, gaan we ook een keer doen, goed?. Ik zal blij zijn als het maandag is. Veel plezier nog op het strand. XXX