23 mei HoiAn, Fietstocht en massage - Reisverslag uit An Hội, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu 23 mei HoiAn, Fietstocht en massage - Reisverslag uit An Hội, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu

23 mei HoiAn, Fietstocht en massage

Door: Lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

23 Mei 2015 | Vietnam, An Hội

Gefietst door rijstvelden,  paar foto stops gehad ,  aansluitend een boottocht naar en wandeltoer door de oude stad,  Chinees tempel,  VOC huis  en Japanse brug bezocht.  Lunch vrij vanmiddag,  met vijven in dezelfde zaak geweest als gisteravond,  eten was goed,  toch wel belangrijk tijdens deze vakantie. Een aantal in de groep heeft last van de darmen.  Ik gelukkig nog niet...
In de middag in massage salon gaan informeren naar prijzen,  meteen maar afgesproken, geweldige massage gehad,  meteen weer afgesproken voor de 24e om 1100 uur. Morgen proberen uit te slapen,  ontbijten kan tot half 10.
Einde van de middag lekker chillen op de kamer, douchen en wat email afwerken en facebook-en.
De avond is ook vrij, dus wat door de oude binnenstad gesjokt en met een aantal in de groep gaan eten.
Om 23u weer op de kamer,  wat lezen en blog met foto's aanvullen. Daarna lekker slapen.

• 23 Mei 2015 - 20:14

Marja:

Geweldig allemaal, wel jaloers op zoveel massages die je krijgt. Gauw terug komen, ik wil er ook wel weer een. Mooi land zo te horen maar af en toe ook behelpen toch?

• 23 Mei 2015 - 20:17

Diny:

Hoi Lambert, wat een vol dag weer!! Maar allemaal wel indrukwekkend!! We zullen toch weer blij zijn als je weer thuis bent hoor !!!geniet nog maar en tot een andere keer maar weer !!
    Lambert , lieve groetjes, ma

• 24 Mei 2015 - 23:24

Mieke:

Hoi Lambert

Ik heb genoten van de verhalen en fotos.
    Jij laat je weer lekker maseren he,waar je ook bent.
    Geniet er maar van,je hebt het vediend.
    Tot gauw.x