Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lambert - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

15 Mei 2015 | Vietnam, Hanoi

Van Hong Kong naar Hanoi gevlogen met een uur vertraging.. Enfin, we hebben het gehaald, ondanks alle turbulentie van vandaag en moe!
Aan deze vlucht was niet zo veel aan, iedereen was rustig, vlucht duurde ca 1,5 uur, dus wat sneller als gepland, waarmee de vertraging werd ingehaald.
Koffer van de band en met zo'n allen met de bus naar het hotel. Door de reisleiding van fox werden de eerste dagen doorgenomen en werd gevraagd om 1700 op een briefing te zijn waarin met praktische zaken worden uitgelegd. Daarna gaan we met zijn allen eten met een korte kennismaking. Niets afgesproken met betrekking tot het evt samen de oude stad bekijken., dus alleen met de fotocamera aan de wandel gegaan om het meer. Deels door de oude stad gelopen en water gekocht. Veel aangesproken door de lokale bevolking die iets aan me willen verkopen. Ga niet meer zwemmen, maar lekker chillen onder de airco en een beetje bijkomen...

• 15 Mei 2015 - 16:11

Diny :

Lambert wat zal jij veel nieuws zien !!!xxxx

• 15 Mei 2015 - 20:43

Marja:

Denk ook een beetje aan jezelf en neem op zijn tijd rust. Verder genieten!